Pioneers in future proof growing
NLENLOGIN
Intra NutrientsIntra Hygiene
  • HOME
  • BEDRIJF
    • Over ons
    • Intrahorti wereldwijd
    • Team
    • Duurzaamheid
    • Maatschappelijke verantwoordelijk
    • Contact
    • Werken bij
      • Medewerker commerciële binnendienst
      • Horti Business Sales Manager
  • PRODUCTEN
    • Alle producten
    • Intra Nutrients
      • Intra Eco Shield
    • Intra Hygiene
      • Intra Hydropure
      • Intra Hydrocare
      • Intra Multi Des-GA
      • Hydropure dosering
      • Intra Horti-foam
  • R&D
    • Analyse & onderzoek
    • Registraties
    • Certificaten
  • NIEUWS
    • Intrahorti nieuws
    • Publicaties
    • Shows & exhibitions
  • TRENDING TOPICS
    • Tomato Brown Rugose Fruit Virus
  • Privacy policy Intracare B.V.
  • terms
  • Disclaimer
  • Groenten & Fruit
  • Sierteelt
  • Volle grond
  • Intra Hydrocare
  • LOGIN
  • Registratie
  • Effectiviteit
  • Sitemap
  • Earth Day 2021




    • Intrahorti Team
    • MEDEWERKER COMMERCIELE BINNENDIENST

      Fulltime, Veghel NB


      In verband met de groei van ons bedrijf zijn wij op zoek naar een nieuwe collega voor onze commerciële binnendienst. Wij zoeken een gezellige collega die snel kan schakelen en energie krijgt van het verwerken van klantenorders en het ontzorgen van onze klanten!


      Heb je zin in een mooie uitdaging, bij een jong, innovatief en groeiend bedrijf, solliciteer dan nu!



      Over intracare

      Intracare ontwikkelt, produceert en levert wereldwijd bewezen hygiëne-, klauwverzorgingsproducten en diergeneesmiddelen voor de moderne veehouderij en tuin- en akkerbouw.


      Wij geloven in slimme en veilige alternatieven, die bijdragen aan een betere gezondheid en welzijn van planten en dieren, met effectieve antibiotica- en pesticidevrije producten.


      Pioneers in future-proof solutions


      Wat ga je doen?

      Het invoeren van de verkooporders en het intern coördineren van het orderproces is een belangrijke taak. Jij zorgt ervoor dat al onze orders en bestellingen op rolletjes verlopen en onze klanten niets tekort komen. Het klantcontact is in het Nederlands en Engels en jij weet de verkooporders en het commerciële administratieve proces nauwkeurig en zonder problemen te laten verlopen.


      Doordat jij samen werkt met tien commerciële collega’s en in contact blijft met de productiemanager, weet je precies wat er speelt en of alles goed op elkaar is afgestemd.


      Als medewerker commerciële binnendienst zorg je niet alleen voor een tevreden klant, maar ben je de drijvende kracht om interne processen en werkzaamheden te optimaliseren! Je ondersteunt het commerciële team en de officemanager in de meest brede zin van het woord.


      Om succesvol te zijn ben je klantgericht, besluitvaardig en proactief. Je vindt het leuk om samen te werken, nieuwe dingen te leren en je wilt graag alles weten. Je kunt goed plannen, prioriteiten stellen en je bent kritisch. Daarnaast is het belangrijk dat je snel kunt schakelen, nauwkeurig en communicatief sterk bent.


      In deze functie zijn je belangrijkste taken:


      • Ingeven en bewaken orderproces
      • Afspraken maken en (complex) agendabeheer
      • Receptievaardigheden zoals: behandelen van inkomende telefoongesprekken, berichten aannemen en vragen en informatieverzoeken zo veel mogelijk zelfstandig verwerken
      • Beheren van de klantendatabase
      • Vastleggen en bewaken van de gemaakte afspraken
      • Standaardisatie van de informatiestroom en documentatie
      • Contact onderhouden met bestaande klanten; aftersales


      Wat vragen wij?

      MBO niveau 3/4 werk- en denkniveau

      Je bent positief ingesteld en werkt graag samen met anderen

      Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

      Sociaal, servicegericht en secuur

      Goede beheersing van MS Office


      Wat bieden wij?

      Wij bieden je een dienstverband voor 40 uur per week in een no-nonsense bedrijfscultuur die zich kenmerkt door vertrouwen, korte lijnen en snelle besluitvorming. Een omgeving waar volop ruimte is voor ondernemerschap, eigen initiatief en volop ondersteuning door onze ervaren collega's. Je ontvangt een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket op basis van je kennis en ervaring.


      • Een veelzijdige en zelfstandige functie
      • Zekerheid en uitzicht op vaste aanstelling
      • Een prikkelende, informele, collegiale werkomgeving
      • Wekelijks sporten onder werktijd
      • Goede en marktconforme arbeidsvoorwaarden
      • Een goede pensioenregeling
      • Eindejaar bonus


      Heb je zin in deze leuke baan?

      Ben jij geïnteresseerd of heb je vragen? Bel of stuur een Whatsapp naar Mark van Zoggel

      (06 23378853) of mail jouw motivatie en CV naar onze afdeling HRM hrm@intracare.nl.


      Intracare B.V. Voltaweg 4, 5466 AZ Veghel, The Netherlands.

      Telefoon: +31 413 354 105




      • Intrahorti

        Voltaweg 4

        5466 AZ Veghel

        Nederland


        +31(0)413354105

      • Werken bij

        Terms

        Privacy Policy

      • Contact

        Nieuws

        Disclaimer

        Sitemap

      • Chat met ons

        Volg ons op social media!


      © 2023 Intrahorti